Data publikacji: 2025-05-30
Specjalista ds. Wsparcia IT i utrzymania systemów
Osoba na poniższym stanowisku będzie odpowiedzialna będzie za kompleksowe wsparcie techniczne użytkowników wewnętrznych, w tym diagnozowanie i rozwiązywanie problemów sprzętowych, programowych oraz sieciowych w środowiskach Windows, macOS i Linux. Dodatkowo będzie zarządzać infrastrukturą IT, kontami użytkowników, dostępami oraz aktywnie uczestniczyć w projektach rozwojowych zespołu IT.
Naszym celem jest budowa nowoczesnego systemu kaucyjnego, który ułatwi konsumentom zwrot opakowań oraz odpadów opakowaniowych, a także pomoże producentom w osiągnięciu celów selektywnej zbiórki odpadów.
Wdrażanie rozwiązań w zakresie osiągania celów środowiskowych, jest ważnym elementem działań obecnie podejmowanych przez producentów napojów, a zbiórka opakowań prowadzi do praktycznej realizacji celów gospodarki obiegu zamkniętego, dając możliwość szybkiego i efektywnego zawracania materiału powstałego z tych opakowań na rynek.
Wdrażanie rozwiązań w zakresie osiągania celów środowiskowych, jest ważnym elementem działań obecnie podejmowanych przez producentów napojów, a zbiórka opakowań prowadzi do praktycznej realizacji celów gospodarki obiegu zamkniętego, dając możliwość szybkiego i efektywnego zawracania materiału powstałego z tych opakowań na rynek.
GŁÓWNE ZADANIA:
- Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych, sprzętowych oraz programowych (Windows, macOS i Linux)
- Obsługa zgłoszeń / workflow użytkowników wewnętrznych w systemie JIRA
- Utrzymywanie infrastruktury IT, w tym instalacje i zarządzanie dostępnymi narzędziami IT, urządzeniami mobilnymi i dostępami
- Zarządzanie kontami użytkowników i dostępami w Active Directory
- Konfiguracja i utrzymanie sieci LAN/WAN, w tym zarządzanie urządzeniami sieciowymi
- Wdrażanie i utrzymanie usług sieciowych (DNS, DHCP, TCP/IP)
- Współpraca oraz użytkownikami końcowymi w celu szybkiego rozwiązywania incydentów i problemów technicznych
- Udział w procesie wyboru sprzętu IT, analiza rynku oraz przygotowanie rekomendacji
- Ścisła współpraca z zespołem IT DRS oraz udział w projektach IT związanych z rozbudową i utrzymaniem infrastruktury Spółki
NASZE OCZEKIWANIA:
- Minimum 3 lat doświadczenia na stanowisku Administratora / Wsparcia ds. utrzymania systemów i/lub Help Desk IT
- Wykształcenie wyższe lub w tracie studiów (preferowane kierunki: informatyka, telekomunikacja, elektronika lub pokrewne)
- Praktyczna znajomość systemów operacyjnych Microsoft, macOS, Linux
- Praktyczna znajomość JIRA oraz doświadczenie w zarządzaniu workflow i tagami
- Doświadczenie w konfiguracji i zarządzaniu urządzeniami sieciowymi
- Mile widziane certyfikaty z zakresu zarządzania systemami operacyjnymi i sieciami (np. CompTIA Network+, Microsoft Certified: Azure Fundamentals).
- Certyfikaty CISCO (np. CCNA, CCNP) będą dodatkowym atutem
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
- Umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji
- Umiejętność pracy w dynamicznie zmieniającym się środowisku
OFERUJEMY:
- Możliwość rozwoju zawodowego i zdobywania doświadczenia w projektach o dużej skali i złożoności
- Przyjazną atmosferę pracy w zespole profesjonalistów
- Atrakcyjne wynagrodzenie i elastyczne warunki zatrudnienia
- Pracę w trybie hybrydowym (lokalizacja biura: metro Wilanowska)
- Szkolenia i możliwości rozwoju zawodowego
- Prywatną opiekę medyczną
- Nowoczesne narzędzia pracy
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami. Dziękujemy za zrozumienie!